وقوع چندين انفجار در بغداد همزمان با اعتصاب غذای مقتدی صدر

همزمان با تنش‌های اخیر عراق، شبکه المیادین از وقوع دو انفجار در بغداد خبر داد.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد صدای دو انفجار در مرکز بغداد، پایتخت عراق شنیده شده است. این شبکه همچنین از ادامه تیراندازی‌ها در داخل منطقه سبز بغداد خبر داد.

در همین حال شبکه الفلوجه عراق گزارش داد مقتدی صدر اعلام کرده است تا زمان توقف خشونت‌ها و استفاده از سلاح، دست به اعتصاب غذا می‌زند. این شبکه به نقل از «حسن العذاری» از رهبران جنبش صدر اعلام کرد: حذف مفسدان هیچ توجیهی برای استفاده از خشونت از هر طرف برای هیچ کس نمی‌دهد.

از سوی دیگر، به صدا درآمدن آژیر هشدار در سفارت آمریکا در بغداد خبر دادند. به گزارش منابع عراقی، آژیر هشدار در سفارتخانه آمریکا در منطقه سبز بغداد به صدا درآمده است. صابرین نیوز اعلام کرد که در نزدیکی سفارت آمریکا چند انفجار روی داده است. بر این اساس، درگیری میان نیرو‌های ویژه و برخی نیرو‌های سرایا السلام تشدید شده است.

ظهر امروز درپی کناره گیری مقتدی صدر، رئیس جریان صدر عراق از فعالیت‌های سیاسی حامیان او به سمت منطقه سبز بغداد یورش بردند و دیوار پارلمان این کشور را به آتش کشیدند.حامیان مقتدی صدر همچنین بلوک‌های سیمانی را از دیوار حفاظتی پارلمان عراق به پایین پرتاب می‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۶:۴۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
نوع نگاه مقتدی صدر به حرم مطهر ابا عبدالله الحسین(ع) مثل نگاه ترامپ به عمارت تاج محل در هندوستانه نه بیشتر. فیگوراش فیگورای ترامپیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
اعتصاب غذاش دو روزم دووم نمیاره، ببین کی گفتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
باش تاصبح دولتت بدمت
وطن فروش خائن
دمش گرم کارخوبی کرد
انشالاخداتوفیقش میده که راه که رفته به سلامت به سرانجام برسه
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
مقتدی صدر مسعود رجوی عراق
آخرین اخبار