۹۸.۵ درصد واحد‌های مسکن مهر کردستان تحویل متقاضیان شد

برنامه ابلاغی مسکن مهر شهری در کردستان ۳۸ هزار و ۶۶۰ واحد بوده که از این میزان ۳۸ هزار و ۱۱۷ واحد به متقاضیان تحویل داده شده و معادل ۹۸.۵ درصد کل واحد‌های مسکن مهر است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان: گفت: برنامه ابلاغی مسکن مهر شهری در استان کردستان ۳۸ هزار و ۶۶۰ واحد بوده که از این میزان ۳۴ هزار و ۲۲۵ واحد در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر و ۴ زهرا و ۴۳۵ واحد نیز در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر تعیین شده بود.

عرفان مرادی ادامه داد: از کل واحد‌های مسکن مهر تا ابتدای سال ۱۴۰۰، هزار و ۶۵۴ واحد باقی مانده بود که از شروع دولت سیزدهم و با تلاش‌های مجموعه عوامل، ۹۱۱ واحد به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل شده است.

او با اشاره به اینکه از مجموعه واحد‌هایی که هنوز تحویل نشده تعداد ۵۴۳ واحد با پیشرفت ۹۸ درصد در حال اتمام هستند گفت: به زودی با اتمام عملیات اجرایی این تعداد واحدنیز تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان علت اصلی تاخیر در واگذاری‌ها و مشکلات پروژه را تورم و گرانی، نداشتن توان مالی سازنده، ضعف مالی متقاضیان و بالا بودن هزینه ساخت و آماده سازی با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه کردستان و بعضاً مشکلات حقوقی اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.