مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی خبرداد؛

شهرستان فراهان پایلوت کشوری طرح جهاد خدمت

فرامرزی گفت: برای اولین بار در کشور طرح جهاد خدمت با همکاری اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی، در شهرستان فراهان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: جهاد خدمت طرح ابتکاری است که از سوی سازمان بسیج سازندگی و با همکاری اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی، برای اولین بار در کشور در سطح شهرستان فراهان برگزار می‌شود.

سرهنگ فرامرزی افزود: طرح جهاد خدمت، در راستای حمایت از مشاغل خرد خانگی و با هدف رفع موانع پیش روی تولید کنندگان و کارآفرینان در شهر خنجین شهرستان فراهان در دست اجراست.

او اضافه کرد: در این راستا بسیج سازندگی با شناسایی و فراخوانی افراد متقاضی فعالیت در مشاغل خرد خانگی در مسجد جامع شهر خنجین و همچنین با بهره گیری از ظرفیت نیرو‌های جهادی در دستگاه‌های متولی صدور مجوز مشاغل خانگی اقدام به برگزاری برنامه جهاد خدمت نموده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: این طرح با ضوابط کامل اجرایی و با حذف مراحل زاید اداری و با حذف بروکراسی زمان بر، مجوز فعالیت را بصورت یک روزه صادر و در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

او ادامه داد: کارآفرینان و تولیدکنندگان واجد شرایط در پایان این برنامه جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی و پس از طی فرایند‌های بانکی موفق به دریافت تسهیلات خواهند شد.

سرهنگ فرامرزی گفت: تمام تلاش سازمان بسیج سازندگی در همکاری با اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی این است که بتواند امضا‌های طلایی را از فرایند‌های اداری مجوز‌های کسب و کار حذف کند تا در حوزه اقتصاد مقاومتی مقاوم و هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کند.

او افزود: امروز بسیج سازندگی مفتخر است که با ارائه راهکار‌ها و ایده‌های نو و جهادی تسهیل کننده مسیر خدمت رسانی به مردم را فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.