مدیر کل ارتباطات آذربایجان غربی:

باجه دفتر پیشخوان دولت در مرز تمرچین دایر می شود

مدیر کل ارتباطات و فناوری آذربایجان غربی از دایر شدن باجه دفتر پیشخوان دولت در مرز تمرچین خبر داد.

قاسم جلیلی نژاد امروز در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت تصریح کرد: در راستای رفاه حال زائرینی که مرز تمرچین را برای تردد زیارت اربعین انتخاب می کنند، باجه دفتر پیشخوان دولت درجه یک برای ارائه خدمات، اعم خدمات اپراتورهای ارتباطی (همراه اول و ایرانسل ) در مرز تمرچین دایر می شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ارائه خدمات دستگاه های اجرایی و خدمت رسان به شکل الکترونیکی افزود: تمام فرآیند اقدام برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان دولت و ICT روستایی تا صدور و تحویل پروانه الکترونیکی شد.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان استان شفافیت و مقابله با فساد اداری در گرو الکترونیکی شدن و برون سپاری خدمات دولتی است و ما این موضوع را با پیگیری شخص استاندار آذربایجان غربی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تا تحقق کامل پیش می بریم.

یکی از الزاماتی که در برنامه های 5 ساله توسعه کشور همواره به آن تاکید شده و یکی از موضوعات اولویت دار دولت سیزدهم است، تحقق دولت الکترونیک  و در کنار آن ارائه این خدمات از یک پنجره واحد و دوری از موازی کاری است.

جلیلی نژاد تصریح کرد:افزایش کمی دفاتر باعث در دسترس بودن خدمات برای مردم شده است و ما با نظارت همه جانبه کیفیت ارائه خدمات را پایش می کنیم.

 در ادامه جلسه برخی از مشکلات دفاتر پیشخوان دولت و درخواست های جابجایی، ایجاد دفتر جدید، معرفی جانشین و معرفی مدیر دفتر بررسی و با اکثر موارد موافقت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.