افزایش سه درصدی ولادت در استان کرمانشاه

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از افزایش سه درصدی ولادت در استان بعد از هفت سال خبر داد.

صادق خدادادی مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به روند کاهشی موالید استان از سال ۱۳۹۳ گفت : خوشبختانه در پنج ماهه ابتدای امسال، تعداد موالید استان سه درصد افزایش داشته و بعد از هفت سال این اولین بار است که با رشد ولادت در استان مواجه هستیم.

وی افزود: در پنج ماهه امسال ۱۰ هزار و ۹۵ نوزاد به دنیا آمده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ولادت ۹۸۲۳ نوزاد، سه درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع موالید استان ۵۲۹۹ نوزاد پسر و ۴۷۹۶ نوزاد دختر هستند.

خدادادی نسبت جنسیتی ولادت در استان را ۱۱۰ اعلام و تصریح کرد: گفت: در پنج ماهه ابتدای امسال به ازای تولد هر ۱۰۰ نوزاد دختر، ۱۱۰ نوزاد پسر متولد شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه به روند کاهشی آمار فوتی‌های استان هم درسال جاری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه میزان فوتی‌های استان در پنج ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: طی این مدت ۵۲۴۶ نفر فوت کرده اند که ۲۱۴۴ نفر آن‌ها زن و ۳۱۰۲ نفر آن‌ها مرد هستند.

خدادادی نسبت جنسیتی وفات در استان را ۱۴۵ اعلام و تصریح کرد: در پنج ماهه ابتدای امسال به ازای فوت هر ۱۰۰ زن، ۱۴۵ فوتی مرد داشته ایم.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه اشاره‌ای به آمار ازدواج و طلاق استان داشت و افزود: در پنج ماهه ابتدای سال ۷۱۵۷ مورد ازدواج در استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: طی این مدت ۱۹۵۵ مورد طلاق در استان ثبت شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار