فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از شناسایی و کشف انواع کالا‌های قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال در استان خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی آذربایجان غربی در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا‌های اساسی، کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی؛ طی هفته گذشته موفق به شناسایی و کشف انبار‌های نگهداری کالا‌های اساسی قاچاق و احتکاری معیشت محور مردم در سطح شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی پلیس امنیت اقتصادی، هفته گذشته در قالب ۲۰۱ تیم مشترک موفق به کشف انواع کالای قاچاق، شامل آرد، شکر، نوشیدنی خارجی، خشکبار، لوازم یدکی خودرو، اقلام داروئی و بهداشتی، البسه، کفش، گندم، مواد خوراکی، کود شیمیایی و دام زنده به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیارد ریال شدند.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص ۷۳ نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، بیان داشت: تعداد ۵۶ دستگاه انواع خودرو در این خصوص توقیف شد.


سردار جهانبخش در پایان از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.