تصفیه خانه شریفیه قزوین از محل اعتبار سفر رییس جمهور تکمیل می‌شود

مدیرکل آب و فاضلاب استان قزوین گفت: تصفیه خانه شریفیه قزوین با تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ سفر رییس جمهور تصویب شد تا به سرانجام برسد.

داراب بیرنوندی گفت: با توجه به صنعتی بودن قزوین به عنوان یکی از استان‌های شاخص در کشور، موضوع بهداشت فاضلاب‌های خانگی و صنعتی طی سال‌های اخیر به یکی از مشکلات مهم استان تبدیل شده و یکی از آن‌ها ایجاد تاسیسات و شبکه‌های جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه بوده که البته برخی از آن‌ها به صورت نیمه کاره هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه یکی از مصوبات خوب سفر رییس جمهور به استان قزوین، تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه تکمیل و راه اندازی پروژه‌های تصفیه خانه‌ای استان بود که در این بخش ما طی سال‌های گذشته با مشکلاتی روبرو بودیم.

به گفته این مسئول، در حال حاضر ۱۳ پروژه تصفیه خانه‌ای در ۱۳ شهر استان قزوین وجود دارد که در آن‌ها تاسیساتی ایجاد شده و بایستی به سرانجام برسند.

بیرنوندی، مشکل تصفیه خانه شریفیه را یکی از معضلات مهم استان قزوین دانست که باید با تخصیص اعتبار یاد شده و انعقاد قرارداد، وارد فاز اجرایی شود، گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهوری نیز برای تکمیل پروژه‌های احداث تصفیه خانه سایر شهر‌ها مانند آوج و آبگرم که در مرحله اجرایی هستند، در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.