خراسان جنوبی به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گروه‌های جهادی سبب شده تا خراسان جنوبی به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام نصیرایی در نشست هماهنگی دبیرخانه اجلاسیه جهاد مقدس در فردوس گفت: مدیریت جهادی مسئله اصلی برای حل بسیاری از مشکلات و موضوعی است که می‌تواند راهگشا باشد.

او افزود: مبدأ حرکت‌های جهادی باید برای همه درس‌های معنویت، اخلاص و از خودگذشتگی داشته باشد.

حجت الاسلام نصیرایی با تأکید بر اینکه باید به سمت تبیین صحیح کار‌های جهادی پیش برویم اظهار کرد: مبدأ تشکیل گروه‌های جهادی در کشور به حضور مقام معظم رهبری در زلزله سال ۱۳۴۷ فردوس بر می‌گردد و قرار است استمرار داشته باشد.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با مراقبت از حرکت‌های جهادی و توحیدی، تبیین درستی از این موضوع صورت گیرد.

او بیان کرد: گفتمان انقلابی هرجا حاکم شده و میدان پیدا کرده، منشأ تحولات بزرگ شده است.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه همه باید از این ظرفیت ایجاد شده بهره‌مند شوند، گفت: همه این‌ها به برکت حضور مقام معظم رهبری و خون شهدا، امروز در همه صحنه‌ها خود را نشان می‌دهد و امید را در دل مردم زنده کرده است.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حضور گروه‌های جهادی، خراسان جنوبی به کارگاه عمرانی تبدیل شده و ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف اتفاقات خوبی را در استان رقم زده است.

او گفت: هنوز از تمام ظرفیت‌ها و امکانات کشور استفاده نشده و تنها نوع نگاه تغییر کرده است.

حجت الاسلام نصیرایی تأکید کرد: مدیریت جهادی به معنی باز کردن راه و پیدا کردن مسیر برای حل مشکلات جامعه است.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنر مدیران، پیدا کردن راه‌حل‌هایی با دست خالی به همراه خلاقیت و همفکری برای حل مشکلات است و این همان کاری است که در جبهه‌ها فرماندهان جنگ انجام دادند.

نشست هماهنگی دبیرخانه اجلاسیه ملی جهاد مقدس امروز در محل فرمانداری فردوس با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه و فرماندار فردوس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

اجلاسیه ملی جهادگران همزمان با ۱۳ شهریور مصادف با سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری در زمان وقوع زلزله فردوس در سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی به زلزله‌زدگان این منطقه، برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران (۱۳ شهریور امسال) ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور می‌یابند. همچنین در این اجلاسیه کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان دوباره فردوس رونمایی خواهد شد.

برنامه‌های اجلاسیه ملی جهادگران با عنوان جهاد مقدس از سوم شهریور با حضور گروه‌های جهادی خدمت‌رسان در شهرستان فردوس و خراسان جنوبی آغاز شد و ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار