حضور ۵۰ جهادگر خادمیار رضوی در رزمایش جهاد مقدس

۵۰ جهادگر خادمیار رضوی از نقاط مختلف خراسان جنوبی برای حضور در رزمایش جهاد مقدس، به فردوس اعزام شدند.

دانایی فر سررابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی گفت: اجلاسیه ملی جهادگران فردا در فردوس برگزار می شود و در همین زمینه، رزمایش جهاد مقدس و حضور گروه‌های جهادی در این شهرستان از ابتدای شهریور آغاز شده است.

او افزود: چهار گروه جهادی با ۵۰ جهادگر از کانون جهادی خادمیاران رضوی استان به شهرستان فردوس اعزام شده اند.

دانایی فر بیان کرد: این گروه‌های جهادی در زمینه های عمرانی، فنی و مهندسی فعالیت می کنند و گچ کاری، سنگ کاری، جوشکاری و رنگ کاری از دیگر حوزه های فعالیت آن ها است.

سررابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی اظهار کرد: این گروه‌های جهادی طی دو روز در روستا‌های برون و مهران کوشک فعالیت می کنند.

او اظهار کرد: گروه‌های جهادی کانون خادمیاران رضوی کار گچ کاری مزار شهدای گمنام در روستای برون، رنگ کاری مدرسه شهید عنصری در روستای مهران کوشک و رنگ کاری درب، پنجره و دیوار مدرسه را در برنامه دارند.

دانایی فر تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که این گروه جهادی پیش بینی کرده اجرای سنگ و سرامیک کف دو واحد مسکونی از واحد‌های مددجویان کمیته امداد در روستای برون است که کار ساخت آن را از ابتدا خادمیاران رضوی شهرستان فردوس آغاز کرده اند و با اجرای سنگ و سرامیک به پایان می رسد.

سررابط کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی گفت: کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی از سال ۹۵ تشکیل شده و در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، عمرانی، فنی مهندسی، هنری، آموزشی و مشاوره فعالیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.