در یادواره شهدای رسانه خراسان جنوبی مطرح شد

آرامش و امنیتمان را مرهون خون شهدا هستیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز آرامش و امنیت از برکت خون شهدای نظام به ویژه شهدای رسانه است.

حجت الاسلام کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در یادواره شهدای رسانه که در ذیل موکب ماه برگزار شد، گفت: گردهمایی‌هایی که به یاد شهدا برگزار می‌شود نشان از این دارد که همه ما رهرور راهشان هستیم.

او افزود: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کار بزرگی است، چون این یادواره برای کسانی است که معشوق خدای متعال بوده اند.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: شهدا در کلاس دینداری برگزیده شدند و سنگرنشینان خوبی در عرصه بندگی خدا بوده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: این شهدا شهدای قرن جدید هستند و این مژده را می‌دهند که ما نیز می‌توانیم در راه آن‌ها حرکت کرده و مانند آن‌ها باشیم.

او تصریح کرد: گفتار و نگاه مردم به شهدا مسیری انحرافی است، شهدا نزد خدا زنده هستند و روزی می‌خورند و ما قادر به درک مقام آن‌ها نیستیم.

اختتامیه موکب ماه به یاد شهدای رسانه

فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: موکب ماه (محفل اهالی هنر) اولین باری است که با استفاده از ظرفیت هنرمندان و جوانان در ۵ شب منتهی به شب شهادت حضرت رقیه (س) در بوستان شهدای گمنام و به یاد شهدا برگزار و در شب شهادت بی بی سه ساله با برگزاری یادواره شهدای رسانه به کار خودش پایان داد.

او افزود: یکی از شهدای رسانه استان ما شهید فرهادی است و با توجه به اینکه جایگاه حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا جایگاه رفیعی بوده، ما در این ایام یادواره شهدای رسانه را برگزار کردیم.

فرخنده بیان کرد: با برگزاری این یادواره اعلام کردیم که رسالت رسانه ای‌ امروز ما به تأسی از حضرت زینب (س) جهاد تبیین و انتقال پیام عاشورا و انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهدای ما پای آرمان‌های انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه بوده اند، ادامه داد: یکی از ویژگی‌های شهید فرهادی به نقل از همرزمانش، تعصب در مسائل دینی و اصول انقلاب بوده که به عنوان خط قرمز شهید بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار