اعتبار احداث جاده چهار بانده لردگان به خوزستان تامین می‌شود

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل از تأمین اعتبار احداث جاده چهار بانده لردگان به خوزستان در سفر استانی دولت خبر داد.

محمدرضا کدخدازاده در سفر به لردگان گفت: این شهرستان محور‌ها و استان‌های مرکزی را به خوزستان و آب‌های گرم خلیج فارس متصل می‌کند و از لحاظ ترافیک ترانزیتی، ترافیک گردشگری، ترافیک صنعتی و ترافیک معدنی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: این مسیر یکی از مهمترین محور‌هایی است که پیمانکاران ما در حال حاضر مشغول کار هستند و به واسطه اهمیتی که دارد مطالعه و اجرا همزمان دارد انجام می‌شود.

کدخدازاده اضافه کرد: این طرح از تقاطع ورودی لردگان شروع می‌شود و مشکل معارضان آن به تازگی حل و نقشه‌های آن نیز ابلاغ شده برای اینکه بتوانند کار را سریع‌تر انجام دهند.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: بعد از آن محوری است که از لردگان به سمت کارون ۳ و ۴، ایذه و خوزستان می‌رود که آن هم اکثر نقاطش به نوعی پیمان‌سپاری شده است.

کدخدازاده بیان کرد: نقاط محدودی هست که مطالعات آن در حال انجام بوده و آن نیز به زودی پیمان سپاری می‌شود و پیمانکاران قوی در این حوزه حاضر شدند از جمله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و پیمانکاران بخش خصوصی که صاحب تجربه هستند و توان کاری نیز دارند.

وی گفت: با توجه به سفر‌های استانی رئیس جمهور و هیئت دولت اعتبارات نسبتاً مناسبی را برای این محور در نظر گرفته اند.

کدخدازاده افزود: اگر ما بتوانیم از سمت شهرکرد تا لردگان و از لردگان به سمت ایذه و خوزستان را با اعتبار خاص خود جلو ببریم و از سایر منابعی که در قانون پیش‌بینی شده مثل ماده ۵۶، تهاتر نفت و زمین که مقام عالی وزارت راه و شهرسازی همه را ابلاغ کردند بتوانیم بهره‌مند شویم امیدواریم که این طرح سریع‌تر از حد معمول خود به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: این طرح در جهت توسعه چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان و ارتقای ایمنی و ترافیک شهری موثر بوده و با توجه به اینکه کمربندی و کنارگذر برای آن احداث می‌شود، مردم شهر هم از بحث ترانزیتی ایمن تری بهره مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار