کلاهبرداری با ترفند فروش مکمل‌های ورزشی در زنجان

رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری شخصی که با درج آگهی دروغین در سایت‌های اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ موسوی گفت: در رصد‌های انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد شخصی با درج آگهی دروغین فروش مکمل‌های ورزشی در سایت دیوار پس از دریافت وجه از کاربران از ارسال کالا خودداری می‌کند، لذا موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: برابر اقدامات فنی متهم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مقام قضایی متهم به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد و پس از روبرو شدن با مستندات به چندین فقره کلاهبرداری با این شگرد اقرار داشت با درج تصاویر مکمل‌های ورزشی در سایت‌های آگهی‌پذیر، شهروندان را ترغیب به پرداخت مبلغ اجناس خریداری شده قبل از ارسال کالا می‌کردم.

رئیس پلیس فتا استان زنجان با بیان اینکه کلاهبرداران با سواستفاده از فضای مجازی در صدد عرضه و فروش محصولات دارویی و مکمل‌های ورزشی تقلبی، تاریخ گذشته و خارج از نظام چرخه وزارت بهداشت می‌باشند، از  شهروندان خواست تا به تبلیغات فریبنده این افراد توجه نکرده و کلیه اقلام دارویی و مکمل‌های ورزشی را از داروخانه‌ها تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.