۱۳۶۶ واحد مسکن مهر در شهر جدید مهستان به بهره‌برداری رسید

۱۳۶۶ واحد مسکن مهر در شهر جدید مهستان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شد.

قنبری، مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید مهستان روز سه شنبه در آیین بهره برداری از ۱۳۶۶ واحد مسکن مهر و یک مرکز آموزش ۱۵ کلاسه گفت: ساخت ۳۹ هزار واحد مسکونی در تعهد این شرکت در قالب مسکن مهر است که از این تعداد ساخت هشت هزار واحد با اعتبار ۳۳ هزار میلیارد ریال باقی مانده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید مهستان  با بیان این که از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ واحد تحویل داده شده است، افزود: یک هزار و ۳۶۶ واحد مسکونی نیز با بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار امروز تحویل متقاضیان شد.

اوگفت: بهره برداری از یک باب مرکز آموزشی ۱۵ کلاسه در فاز هفت شهر جدید در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح ‌هایی است که امروز به بهره برداری رسید.

قنبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در فاز چهار شهر جدید مهستان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده سازی است افزود: این در حالی است که سه مدرسه نیز از سال‌های قبل آماده شده، اما بدلیل برخی نواقص، خارج از سرویس بود این در حالی است که این مدارس هم اکنون با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انشعابات و نواقص جزئی آن در حال برطرف شدن است و تا پایان سال آماده سرویس خواهد بود.

برچسب ها: مسکن مهر ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.