بررسی روند اجرای پروژه انرژی خورشیدی در گیلان

استاندار گیلان بر ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم برای بهره مندی مردم از انرژی تجدیدپذیر تأکید کرد.

اسدالله عباسی امروز (چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه) در نشست بررسی روند اجرای پروژه انرژی خورشیدی در گیلان با برشمردن مزایای بهره مندی از این انرژی تجدیدپذیر گفت: این اقدام باید از سوی دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و خدمات رسان شروع و فرهنگ سازی شود.

او بهره گیری از انرژی خورشیدی به منظور مدیریت مصرف برق را بسیار اثربخش دانست و افزود: این مهم با همراهی مردم می‌تواند الگویی در راستای اجرای اصل صرفه جویی و سیاست‌های استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر باشد.

استاندار گیلان بر ضرورت توجه همه دستگاه‌های اجرایی به تأمین بخشی از برق مورد نیاز خود از انرژی‌های تجدیدپذیر تأکید کرد و گفت: فرهنگ استفاده از پنل‌های خورشیدی باید توسط دستگاه‌های عمومی به عنوان انرژی تجدیدپذیر، برای مردم نهادینه شود.

آقای عباسی با اشاره به اینکه این طرح از رودبار با توجه به موقعیت آب و هوایی و جغرافیایی این شهرستان آغاز می‌شود و سپس در کل گیلان توسعه می‌یابد، تأکید کرد: از امروز اقدامات عملیاتی آغاز شود و هیچ وقفه‌ای نباشد.

نشست بررسی روند اجرای پروژه انرژی خورشیدی در گیلان

در این جلسه که مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، سرمایه گذار پروژه و هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.