خشم سرمربی پورتو از حمایت کم هواداران پرتغالی

سرژیو کونسیسائو نسبت به کمبود توجه هواداران فوتبالی پرتغال به تیم پورتو واکنش نشان داد.

تیم فوتبال پورتو در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد و همچنین بازیکن اصلی تیم خود یعنی مهدی طارمی را به دلیل اخراج در این دیدار برای رقابت بعدی اش در لیگ قهرمانان اروپا از دست داد.
سرژیو کونسیسائو پس از شکست تیمش برابر اتلتیکو مادرید و همچنین موضوع  اخراج و تمارض طارمی در نشست خبری گفت: من هنوز تصاویر مربوط به اخراج مهدی طارمی را ندیدم. این اولین بار هم نیست که چنین اتفاقی رخ داده است. ما سومین تیم در اروپا با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا هستیم، ولی شما وزن این موضوع بزرگ را حس نمی‌کنید. مخصوصا در پرتغال اصلا به آن توجه نمی‌شود. همه سعی دارند تیم پورتو را خُرد کنند و به انتقاد از این تیم بپردازند و هیچ کس نمی‌خواهد در خصوص عملکرد خوبِ تیم حرف بزند. همه از طارمی و اعداد صحبت می‌کنند. ما ۲ بر یک باختیم و این نتیجه اصلا منصفانه نیست.

او ادامه داد: من نمی‌خواهم به کاری که کردیم، ارزش بدهم. من ۴ و ۵ بازیکن از تیم ب در ترکیب داشتم. ۳ بازیکن داشتم که برای اولین بار در این رقابت بازی کردند. با این حال وقتی به تیم حریف نگاه می‌کنیم، بازیکنانی را می‌بینیم که به مدت ۷-۸ و ۱۰ سال در این رقابت بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پورتو افزود:من می‌دانم که در کشور کوچک پرتغال ما همه به جای اینکه از چیز‌های خوب بگویند، از چیز‌هایی می‌گویند که برایشان مناسب است مثل طارمی و شکستی که پورتو بدست آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار