ترخیص دومین خط تولید پلی پروپیلن انبساطی خودرویی کشور در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: دومین خط تولید قطعات پلی پروپیلن انبساطی خودرویی کشور با ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی ترخیص شد.

سجاد رستمی اظهار داشت: با نصب و راه اندازی این خط ظرفیت تولید محصولات پلی پروپیلن انبساطی خودرویی کشور، ۱۶۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: این کارخانه در بروجن با تولید سالانه یک هزار تن محصول و با توان عرضه با یک سوم قیمت وارداتی، واردات این محصول به کشور را به صفر رساند.


بیشتر بخوانید


رستمی با بیان اینکه این شرکت قابلیت تولید فوم فشرده به تعداد خودرو‌های داخلی کشور را دارا است، اضافه کرد: این شرکت با مشارکت بنیاد برکت توانایی تولید روزانه هزار قطعه پلیمری خاص و فوم‌های فشرده را دارد.

کارخانه تولیدقطعات پلی پروپیلن نخستین تولید کننده قطعات یدکی خودرو در ایران است

احمد مختاری مدیرعامل کارخانه تولیدقطعات پلی پروپیلن گفت: محصولات پلی پروپیلن انبساطی واحد تولیدی آن‌ها تزئینات داخلی خودرو، داشبورد، ضربه گیر سپر، بسته بندی‌های جدید، صنایع بسته بندی دارو، محصولات عایق و کیف است.

وی با بیان اینکه محصولات جنس ای. پ. پ عایقی برتر، عقیم در واکنش و ضربه پذیری بالاتر از فولاد دارند، افزود: این واحد نخستین و تنها تولید کننده قطعات یدکی خودرو در ایران است که سالانه بیش از ۵۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور دارد.

مختاری اضافه کرد: کاسپین پلیمردر سال ۸۴برای تولید قطعات پلیمری خاص و فوم‌های فشرده با کاربرد در صنایع خودروسازی، هواپیماسازی، تجهیزات رادیویی، ساختمان سازی و بسته بندی با مدرن‌ترین دستگاه‌های دنیا آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: این واحد تولیدی با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه بخش خصوصی در شهرک صنعتی بروجن به فاصله ۶۰ کیلومتری از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار