تأمین بسته‌های تحصیلی برای ۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز تحت حمایت زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:بابرگزاری جشن عاطفه‌هاوهم افزایی آن بامنابع داخلی کمیته امدادبرای۷ هزارو۱۰۰دانش آموزبسته‌های تحصیلی تهیه می‌شود.

 روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از روند مشارکت مناسب مردم خیر استان در کمک به دانش آموزان مستعد نیازمند، گفت: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در قالب "پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان" با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و کمک به تأمین بخشی از لوازم تحصیلی دانش آموزان نیازمند تا پانزدهم مهرماه امسال در استان زنجان اجرا می‌شود.

او بابیان اینکه توانمندسازی فکری، فرهنگی وتحصیلی مددجویان تحت حمایت یکی از فعالیت‌های این نهاد در این بخش است، افزود: در حال حاضر ۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز نیازمند مستعد تحت حمایت از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند و مشارکت خیران و نیکوکاران در تامین بخشی از ملزومات آموزشی مورد نیاز در تقویت استعداد‌های آن ها اثر بخش است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: با برگزاری رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها و مشارکت خیران نیک اندیش زنجانی و هم افزایی آن با منابع داخلی این نهاد برای ۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد بسته‌های تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس تهیه و توزیع می‌شود.

 صالحی شور عاطفه‌ها را فرصت مناسبی برای ترویج و فرهنگ سازی خیر و احسان عنوان کرد و گفت: کمک‌های دانش آموزان و دانشجویان به دانش آموزان مستعدنیازمند علاوه بر ترویج همدلی و نهادینه کردن فرهنگ نیکوی خیر و احسان، زمینه شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان مستعد را نیز فراهم می‌سازد.

صالحی با اشاره به اینکه رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها از ۱۵ مرداد آغاز و تا ۱۵ مهرماه امسال ادامه دارد، : خیران و نیکوکاران، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و عموم مردم ولایی استان می‌توانند از طریق کد دستوری#۰۲۴*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در کمک به تهیه ملزومات آموزشی وتحصیلی دانش آموزان مستعد نیازمند مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.