صهیونیست‌ها سامانه ضدپهپادی به اوکراین می‌دهند

یک شرکت تجهیزات نظامی صهیونیستی آمادگی خود را برای ارسال غیر مستقیم سامانه‌های ضدپهپادی به اوکراین اعلام کرد.

تایمز اسرائیل به نقل از یک روزنامه صهیونیستی افشا کرد که یک شرکت پیمانکار نظامی صهیونیست قصد دارد از راه لهستان سیستم‌های ضدپهپاد را برای ارتش اوکراین تامین کند.

یک منبع آگاه هم اعلام کرد این سامانه‌ها به لهستان فروخته می‌شود تا امتناع ادعایی رژیم اشغالگر برای تجهیز ارتش اوکراین را دور بزنند. به گفته این منبع، شرکت پیمانکار نظامی صهیونیستی از فروش این سامانه‌ها به اوکراین از راه لهستان اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

منابع وابسته به صنایع نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کردند که سامانه‌های ضد پهپاد - که می‌توانند هواپیما‌های بدون سرنشین را رهگیری و سرنگون کنند - به عنوان «فناوری جنگی پیشرفته» طبقه‌بندی می‌شوند و بنابراین برای فروش به اوکراین تأیید نشده‌اند.

پیشتر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود به دلیل ترس از روسیه قصد ندارد تجهیزاتی به اوکراین بدهد. تاکنون وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی به این خبر نداشته است.

به نظر می رسد این اقدام رژیم صهیونیستی در  واکنش به بسته شدن دفتر آژانس یهود  در روسیه باشد.

رژیم صهیونیستی این سامانه‌ها را برای جمهوری آذربایجان نیز ارسال کرده تا در درگیری با ارمنستان استفاده شود.

آمریکا، کشور‌هایی در جنوب و شرق آسیا، لهستان، جمهوری چک و چند کشور دیگر در اروپای شرقی نیز از جمله دیگر کشور‌هایی هستند که این سامانه را دریافت می‌کنند.

در حال حاضر بیش از ۷ ماه از آغاز حملات روسیه به اوکراین می‌گذرد و به تازگی مسکو اعلام کرد نیرو‌های روسیه خسارات و تلفات سنگینی به نیرو‌های اوکراینی وارد کردند و علاوه بر کشتن شمار زیادی از آنها، تعداد زیادی از تجهیزات و مواضع آن‌ها را در مناطق مختلف هدف قرار دادند.

هفته‌های اخیر نیز مقامات آمریکایی روسیه را متهم کرده‌اند که از ایران برخی پهپاد‌های پیشرفته را به منظور استفاده در جنگ اوکراین خریداری کرده است. همچنین منابع غربی ادعای خرید میلیون‌ها گلوله خمپاره و سایر تسلیحات کره شمالی از سوی روسیه را مطرح کردند.

روسیه پیشتر هم ادعای آمریکا مبنی بر خرید تسلیحات نظامی از ایران و کره شمالی را به شدت رد و آن را بازی سیاسی آمریکا برای منحرف کردن اذهان عمومی عنوان کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۳:۳۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
صهیونیست ها اگر بیل زن یودند باغچه خودشان را بیل میزدند. جنگ 33 روزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۱
خاک بر سر اوکراین!کدام سامانه ضد پهپادی! پهپاد ایران که راحت یک روز تمام بر فراز اسقاطیل پرواز میکنه و هیچ سامانه ای جلودارش نیست حالا کدوم یکی را به اوکراین میدن؟
آخرین اخبار