کلانتری:

ابزار هنر در انتقال مفاهیم دینی به نسل جوان به کار گرفته شود

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایش محشر در انتقال مفاهیم و ارزش‌های دینی به نسل نوجوان و جوان نقش مهمی دارد و استقبال نسل جدید از آن نمادی از تاثیر زبان هنر، برای انتقال مفاهیم دینی همچون معاد است.

آیت الله علی اکبر کلانتری پس از تماشای نمایش بزرگ میدانی محشر در شیراز، گفت: این گونه فعالیت‌های هنری در انتقال مفاهیم و ارزش‌های دینی به نسل نوجوان و جوان نقش مهمی دارد و استقبال نسل جدید از آن نمادی از تاثیر زبان هنر، برای انتقال مفاهیم دینی همچون معاد است.

او گفت: اجرای این نمایش برای انتقال مفاهم دینی مایه مباهات است و شاهد ترکیب هنر‌های مختلف در اجرای این نمایش میدانی بی نظیر هستیم.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: این نمایش در تبیین و ترسیم لحظات مهمی مانند معاد و قیامت تاثیر بسزایی دارد و در روایت و آموزه‌های دینی ما همواره بر معاد تاکید شده که در این نمایش به شکل مطلوبی با زبان هنر به تصویر کشیده می‌شود.

آیت الله کلانتری گفت: از دست اندرکاران تهیه این نمایش هنرمندانه و ظریف تشکر می‌کنیم و همکاری با سازمان اوج برای تولید محتوای هنری با محوریت دینی نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت و با زبان هنر فاخر و متعهد این مفاهیم و ارزش‌های دینی به خوبی منتقل شده است.

او گفت: این نمایش نمودی از هم افزایی ارگان‌های مختلف است و می‌تواند الگویی برای سایر شهر‌های کشور باشد و محتوای قوی موجب انتقال هر چه بهتر واقعیت‌ها و معارف با زبان هنر می‌شود.

آیت الله کلانتری گفت: این نمایش نمونه تعاون و همکاری ارگان‌های مختلف است و این نمایش در جریان سازی مذهبی و انتقال مفاهیم دینی به نسل نوجوان و جوان اثربخش است و امشب شاهد استقبال بی نظیر اقشار مختلف به ویژه نسل جدید بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار