سالن‌های ورزشی پیرانشهر در اختیار زائران اربعین قرار گرفت

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: سالن‌های ورزشی شهرستان پیرانشهر برای ارائه خدمات اسکان به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اختصاص یافت.

سجاد بیرامی گفت: با توجه به فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان و در راستای کمک و همکاری برای ارائه خدمات به زائران مرز تمرچین، سالن‌های ورزشی شهرستان پیرانشهر در اختیار زائرین قرار گرفته است.

وی با اشاره به تجهیز این سالن‌ها به وسایلی از قبیل پتو و استراحت برای زائرین گفت: تمام تلاش ما برای ارائه خدمات مناسب به زائرین است و درخواست‌های آن‌ها برای تجهیزات و ... اجرایی می‌شود.

به گفته سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، تمام هدف و تلاش مسوولان استانی ارائه خدمات مطلوب به زائران است تا مشکلی بابت اسکان برای آنان وجود نداشته باشد.

بیرامی در خصوص موکب راه اندازی شده توسط سمن‌ها در مرز تمرچین اظهار کرد: در موکب سمن‌های جوانان امکاناتی تهیه و آماده‌سازی شده و موکب در حد توان تجهیز شده است.

وی یادآور شد: امسال گروه‌های مختلفی از ورزشکاران و اعضای سمن‌های استان هم زائر حرم اباعبدالله الحسین (ع) شدند.

بیرامی افزود: سمن‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) حوزه جوانان آذربایجان‌غربی در اربعین امسال چهار موکب تشکیل داده‌اند که دو موکب در مرز تمرچین، یک موکب در ارومیه و یک موکب در کربلا به زائران خدمات رسانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.