ایجاد درمانگاه مرزی ثابت در پایانه چذابه

معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ایجاد درمانگاه مرزی ثابت در پایانه چذابه خبر داد.

سید سعید آزنده معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که جهت بازدید از امکانات بهداشتی درمانی و نحوه ارائه خدمات و بررسی مشکلات در مرز چذابه حضور یافته است، در گفتگو با خبرگزاری وب‌دا خوزستان گفت: تلاش کردیم بدون ایجاد خللی در روند فعالیت‌های جاری دانشگاه، با تمام توان در خدمت زوار اربعین حسینی باشیم.

او می‌گوید: از حدود دو ماه پیش درگیر موضوع ایجاد درمانگاه مرزی ثابت در پایانه چذابه هستیم و سعی بر این بوده امکانات رفاهی مناسبی جهت نیرو‌های مستقر در مرز ایجاد شود.

آزنده در ادامه گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشت آزادگان برای حدود ۳۰۰ نفر در بیمارستان طریق القدس بستان امکانات خوابگاهی فراهم شده که امیدواریم موجبات رضایت‌مندی همکاران عزیز فراهم شده باشد.

به گفته او در صدد هستیم با ایجاد درمانگاه مرزی ثابتی که از امکانات رفاهی لازم برخوردار باشد، در خصوص ارائه خدمت به زوار اربعین طی سال‌های آتی، گامی اساسی برداریم.

 با توجه به نزدیکی روز اربعین و اوج حضور جمعیت در پایانه مرزی با تاکید ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، معاونین بصورت مداوم با حضور در مرز چذابه در جریان آخرین وضعیت امکانات بهداشتی درمانی و نحوه ارائه خدمات قرار می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.