اربعین حسینی؛ فرصتی بی‌نظیر برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فرهنگ‌سازی

مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اربعین حسینی فرصتی بی‌نظیر برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی و فرهنگ‌سازی ایجاد کرده و هنرمندان استان کرمانشاه مشتاقانه در این مسیر قدم گذاشته‌اند.

علی اصغر امیرنیا روز پنجشنبه در بازدید از برنامه‌های فرهنگی هنری شهرستان‌های اسلام آبادغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و مرز خسروی افزود: نقش آفرینی نهاد‌های فرهنگی در مناسبت‌ها و تجمعات مردمی یکی از نکات مهم در جهت توسعه فرهنگی و ایجاد ارتباط موثر با مخاطب است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی در کنار توجه به بومی‌سازی و مردمی سازی فعالیت‌ها، به دنبال عینیت بخشیدن به آن است.

دبیر ستاد اربعین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موکب فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ایام اربعین با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری از جمله کرسی تلاوت قرآن، تعزیه، نمایش خیابانی، ایستگاه صلواتی، گروه موسیقی آیینی و نمایشگاه عکس به زوار گرانقدر خدمات ارایه کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در بخش‌های جانبی برنامه‌هایی همچون تولید محتوا فضای مجازی، حمایت از مسابقه اپلیکیشن بازی پیربابا (مسابقه موکب داری)، حمایت از تولید نواهنگ، حمایت از تیم مستندسازی پیاده روی اربعین نیز در دستور کار بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.