مقام آمریکایی: به دنبال انزوای روسیه هستیم

نماینده آمریکا در سازمان ملل از تلاش کشورش برای منزوی کردن مسکو سخن گفت.

«لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در سخنانی مدعی شد: ما به پشتیبانی از کی‌یف تا زمانی که روسیه را مجبور کند تا حمله اش را متوقف کرده و نیروهایش را از اوکراین به عقب براند، ادامه می‌دهیم.

او در ادامه افزود: ما تلاش می‌کنیم تا روسیه منزوی شده و در خلال نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد این کشور را محکوم کنیم. ما نمی‌توانیم این حقیقت را که روسیه عضو دائم شورای امنیت هست و ما نمی‌توانیم آن را برکنار کنیم، تغییر دهیم.
پیشتر رئیس کمیته نظامی ناتو در سخنانی مدعی شده بود: روسیه بیش از پیش تحت تاثیر تحریم‌ها قرار گرفته است، زیرا برخی تجهیزات مورد نیاز در صنعت نظامی روسیه از برخی کشور‌های غربی تامین می‌شد.

وی گفته بود: ما اکنون نخستین نشانه‌های جدی را در زمینه تولید تسلیحات نظامی روسیه می‌بینیم. برای مثال آن‌ها مجبور شده اند موشک‌های کروز و تسلیحات پیشرفته را جایگزین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
فعلا آمریکا روزبه روز منزویترداره میشه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
فعلا خود ایالات متحده دارد از اتحاد در می‌آید و دیگر کشوری به نام آمریکا نخواهد بود مثل شوروی دیگر در دنیا چیزی بنام ابر قدرت نخواهد بود چون کل بشریت در حال پیشرفت علمی و اقتصادی هستند
فواره چون بالا شود یکباره سرنگون شود
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۶:۳۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
نه. شما به دنبال محو بشریت هستید. منطق شما ضد بشر است. ما هم از اول گفتیم: دشمن ما(امریکا)منطق ضد بشر دارد. شما امریکایی ها فراماسونر هستید.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۰:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
شما اول مساله انرژی رو حل کنید تا بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
احسنت
آخرین اخبار