اجرای عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای آذربایجان غربی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: با اجرای ۲۵۰ پروژه گازرسانی، ۵۸۰ روستای استان امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

علی رضا شیخی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری اشنویه با بیان اینکه برای گازرسانی به این تعداد روستا ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب و هزینه خواهد شد، افزود: علاوه بر این خط انتقال قطور و شهر تازه کند و نصرت آباد تکاب نیز اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه در دولت سیزدهم گازرسانی در سطح استان شتاب بیشتری گرفته است، اضافه کرد: در حال حاضر ۴۷ شهر استان با ضریب ۹۹/۶ درصد و یک هزار و ۵۴۳ روستا نیز با ضریب ۷۶ درصد از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: در شهرستان اشنویه نیز در حال حاضر در ۳۶ روستا عملیات گازرسانی در حال اجرا و بطور میانگین برای هر خانوار ۵۰ میلیون تومان در این رابطه هزینه خواهد شد که در طی یک ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

فرماندار اشنویه نیز در این جلسه با تسلیت اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: با تلاش و درایت استاندار آذربایجان غربی برای اولین بار شاهد یک حرکت عظیم و تاریخی در مرز تمرچین و تردد زائرین از این پایانه به کربلای معلی بودیم که بطور قطع در شکوفایی فرهنگی و اقتصادی استان بسیار تاثیرگذار است.

سیدعلی ترابی با تقدیر از تلاش مسوولان شهرستان در برگزاری مراسم هفته دولت بر هماهنگی و همکاری همه نهاد‌ها و ارگان‌های شهرستان جهت هر چه باشکوه‌تر برگزاری آیین‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.
فرماندار اشنویه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از تلاش کارکنان شرکت گاز استان در راستای برخورداری و توسعه گازسانی به روستا‌ها افزود: با تسریع در روند اجرای عملیات گازرسانی به این مناطق در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

وی همچنین بر برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس، نظارت بر بازار و واحد‌های نانوایی، تکریم مردم و ارباب رجوع رسیدگی به مشکلات شهروندان، رعایت نظم و انضباط اداری تهیه و تامین مسکن برای جوانان و نیازمندان و تسریع در عملیات طرح‌های عمرانی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.