هشدار طرد اتبلاع غیرمجاز در استان سمنان!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تمام اتباع غیرمجاز که در طرح سرشماری شرکت نکرده‌اند، شناسایی و طرد می‌شوند.

ریواده در جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی استان با اشاره به شهر‌های ممنوعه در پذیرش اتباع خارجی اظهار کرد: حضور اتباع خارجی مجاز در استان سمنان تنها در پنج شهرستان سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، آرادان و گرمسار امکان‌پذیر است و سایر شهرستان‌های استان برای حضور اتباع بیگانه ممنوع شده است.

وی با اشاره به مولفه‌های پیش بینی شده برای اتباع مجاز در استان تصریح کرد: دستگیری اتباع غیرمجاز در سطح عمومی شهر‌ها و روستا‌ها با کمک تمام ظرفیت‌های موجود اعم از گشت‌های مشترک، بسیج، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ... صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: انجام مستمر گشت‌های مشترک توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام شهرستان‌های استان سمنان با عضویت پلیس اطلاعات، اماکن، صمت و اداره کل اتباع در اجرای دو ماده ۱۲۰ و ۱۸۱ قانون کار ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده اصناف و واحد‌های اقتصادی از اتباع غیرمجاز ممنوع است گفت: واحد‌های صنفی که از کارگر تبعه غیرمجاز استفاده کنند، طبق قوانین مورد برخورد و جریمه سنگین قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار