ضرورت توجه به حوزه گردشگری سلامت برای جذب توریست

استاندار یزد گفت: ظرفیت بالای استان یزد در حوزه گردشگری سلامت، توجه ویژه به این بخش را در جذب گردشگر خارجی دوچندان می‌کند.

مهران فاطمی می‌گوید: با توجه به وجود زیرساخت‌های استان یزد در زمینه منابع انسانی و پزشکان حاذق و توانمند در حوزه گردشگری سلامت باید بیشتر در جذب گردشگران خارجی تمرکز کنیم.

به گفته استاندار یزد با حرکت جدی در جذب گردشگر خارجی در حوزه گردشگری سلامت ضمن ارزآوری و ایجاد ارزش افزوده، شاهد شکل گیری اتفاقات فرهنگی خوب در استان یزد خواهیم بود.

مهران فاطمی در نشست توسعه گردشگری استان یزد این سخنان را بیان کرد.

فاطمی می‌گوید: بازخوانی اسناد توسعه گردشگری سلامت، استفاده از تجربیات استان‌های شیراز، مشهد، تهران، تبریز وایجاد برنامه‌های عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را عوامل مهم در توسعه گردشگری سلامت استان است.

استاندار یزد گفت: تامین اعتبار برای معرفی ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، تاریخی، اقتصادی، تجاری و گردشگری استان در سطح کشور و بین الملل را از دیگر مصوبات این جلسه است و ۵۰ میلیارد تومان در این حوزه در نظر گرفتیم که توسط بخش خصوصی تامین و جزء هزینه‌های قابل قبول مالیاتی آن‌ها قرار می‌گیرد که مجری این طرح اتاق بازرگانی است.

گفتنی است شرکت در رویداد‌های بین المللی و ملی در حوزه گردشگری در قالب تفاهم نامه بین بخش خصوصی و نهاد‌های پشتیبان، اجرای ۲۰ برنامه در خوشه گردشگری با همکاری فعالان بخش خصوصی، شرکت شهرک‌ها و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد از جمله مصوبات این جلسه در راستای توسعه گردشگری استان یزد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار