اختصاص بیش از ۹۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی اردبیل

وزیر ورزش و جوانان از تخصیص بیش از ۹۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی استان و فراهم کردن میزبانی نمین برای مسابقات جهانی اسکی روی چمن ۲۰۲۳ خبر داد.

سیدحمید سجادی گفت: در راستای حمایت از ورزش استان اردبیل ۲۵میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز خانه کشتی، رفع نواقص استخر و تامین نورافکن‌های سالن‌های ورزشی شهرستان نیر، اختصاص یک تشک کشتی و ۲میلیارد تومان جهت بهسازی سالن کشتی و ایجاد ۸ واحد سوییت و احداث ۱۰هزار مترمربع مسیر پیاده‌روی در شهرستان سرعین مصوب شد.

وزیر ورزش و جوانان در نشست جمع‌بندی سفر به استان اردبیل گفت: فراهم کردن میزبانی مسابقات جهانی اسکی روی چمن ۲۰۲۳ و اختصاص ۲۰میلیارد تومان جهت ترمیم و رفع نواقص ورزشی در شهرستان نمین و اختصاص ۱۰میلیارد تومان جهت بازسازی و ترمیم ساختمان و پیست تارتان، اختصاص ۷ میلیارد تومان از استانداری و اختصاص ۳۰میلیارد تومان برای ورزشگاه تختی اردبیل، از دیگر دستاورد‌های این سفر برای استان اردبیل است.

سجادی می‌گوید: همچنین مقرر شد طی ۳ ماه آینده نواقص سالن دوومیدانی ورزشگاه علی دایی رفع و نصب نورافکن و بهسازی چمن این ورزشگاه انجام شود و پیست تارتان آن نیز در بهار ۱۴۰۲ تکمیل شود.

او ادامه داد: رئیس جمهور به حوزه ورزش بانوان توجه ویژه دارند و دستورات مهم و ویژه‌ای در این راستا صادر کردند و برای این حوزه استقلال و خودکفایی ورزش بانوان کشورمان برنامه اصلی است و زیرساخت‌های لازم برای ورزش بانوان در سطح‌های مختلف در دست اقدام است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به علاقه رئیس جمهور به ورزش گفت: با پیگیری‌های شخص رئیس جمهور، خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال انجام شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.