ثبت نام ۲۰۰ راننده برای سرویس مدارس در استان همدان

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان از افزایش ۵۵ درصدی نرخ سرویس مدارس در شهر همدان خبر داد.

محمود حضرتی گفت: ۲۰۰ راننده برای سرویس مدارس ثبت نام کرده‌اند و ۵۶ نفر نیز تشکیل پرونده داده و در حال بررسی هستند.

به گفت او مدارس می‌توانند برای ثبت نام به سایت سپند مراجعه کنند به طوریکه در سایت، شش شرکت تاکسیرانی معرفی شده است و می‌توانند با آنها هماهنگ شوند.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان بیان کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته مدارس به صورت مجازی بودند و سرویس مدارس فعالیتی نداشتند، امسال استقبال رانندگان نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

حضرتی گفت: ۱۲ اکیپ بازرسی تاکسیرانی و شش اکیپ بازرسی شرکت‌های حمل‌ونقل بررسی‌های لازم را انجام می دهند و خودروهایی که صلاحیت دارند، انتخاب ‌می‌شوند.

او با اشاره به اینکه نرخ سرویس مدارس ۵۵ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، افزود: نرخ سرویس مدارس از یک تا سه کیلومتر برای خودروی سواری(رفت و برگشت) ۲۷۵ هزار تومان، برای ون‌ها ۲۴۰ هزار تومان و برای مینی‌بوس‌ها ۱۹۵ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان ادامه داد: نرخ سرویس مدارس از سه تا شش کیلومتر برای خودروهای سواری ۳۲۰ هزار تومان، ون‌ها ۲۹۰ هزار تومان و مینی‌بوس‌ها ۲۲۰ هزار تومان است.

 حضرتی با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس از شش تا ۹ کیلومتر برای خودروهای سواری ۳۸۵ هزار تومان، برای ون ها ۳۴۰ هزار تومان و برای مینی‌بوس ها ۲۶۰ هزار تومان است، اضافه کرد: از ۹ تا ۱۲ کیلومتر برای خودروهای سواری ۴۴۰ هزار تومان، ون ها ۳۷۰ هزار تومان و مینی‌بوس‌ها ۲۷۵ هزار تومان است.

او با بیان اینکه مازاد بر این مسافت‌ها ۵۰ هزار تومان بر قیمت‌ها افزوده می‌شود، یادآور شد: اولیاء اعتراضی نسبت به قیمت ها ندارند، این رانندگان هستند که به قیمت‌ها معترض هستند و می گویند هزینه سرویس مدارس با هزینه های جانبی آنها متناسب نیست.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار