گذر موفق فارس از تابستان بدون خاموشی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: اتخاذ تصمیمات مدیریتی صحیح در سطح ملی و استانی و همچنین همکاری مشترکان سبب شد تا از پیک تابستان با موفقیت عبور کنیم.

حمیدرضا کریمی فرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اظهار کرد: گرفتن تصمیمات مدیریتی صحیح در سطح ملی و استانی و همچنین همیاری و همکاری مشترکان در بخش‌های مختلف، اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی و اداری در استان سبب شد تا با وجود ناترازی تولید و مصرف برق از پیک تابستان ۱۴۰۱ با موفقیت عبور کنیم.

او افزود: در تابستان امسال برای کاهش مصرف برق و جلوگیری از خاموشی در ساعات پیک بار، طرح‌هایی همچون تغییر ساعت اداری، تعیین پاداش ۵ برابری برای مشترکان خانگی و رایگان شدن برق مشترکان کشاورزی اجرا شد که نتایج مطلوبی به همراه داشت.

کریمی فرد، از پرداخت ۵۴۷ میلیارد ریال پاداش همکاری به ۴۶۵ هزار و ۸۶۷ مشترک خانگی با مصرف کمتر از الگو و کمتر از دوره مشابه پارسال در بازه زمانی خرداد تا پایان شهریورماه امسال خبر داد و بیان کرد: استان فارس بیش از یک میلیون مشترک برق دارد که ۸۲ درصد آن در بخش خانگی است و از این رو این گروه از مشترکان با مدیریت مصرف بهینه برق توانستند سهم قابل توجهی در عبور مطلوب از پیک بار تابستان امسال داشته باشند.

او در ادامه به مصوبه هئیت دولت درخصوص کاهش ساعت کاری اداره‌ها در مناطق تحت پوشش این شرکت در استان اشاره کرد و ادامه داد: طرح کاهش ساعت اداری که از ۱۶ خرداد تا ۵ شهریور امسال به اجرا درآمد، سبب صرفه جویی ۲ هزار مگاوات ساعت برق در بازه زمانی مذکور شد.

این مقام مسئول در خصوص تعامل و مشارکت بخش‌های کشاورزی و صنعتی درگذر موفق از پیک تابستان امسال نیز اظهار کرد: به منظور بهره مندی از همکاری مشترکان کشاورزی و صنعتی امسال تعداد ۲۶ هزار و ۲۹۶ فقره تفاهم‌نامه در حوزه کشاورزی و ۲ هزار و ۹۰ فقره در حوزه صنعت منعقد و در نهایت به صرفه‌جویی انرژی برق و کمک به گذر از پیک تابستان منجر شد.

برچسب ها: تابستان ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار