تولید ۲۶۶ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از تولید ۲۶۶ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در استان خبر داد.

سرهنگ منوچهر ذوالفقاری با بیان اینکه ۲۶۶ عنوان کتاب دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری تولید شده است، گفت: امسال ۲۷ عنوان کتاب در استان تولید شده است که تعدادی از آن‌ها رونمایی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۴۵۴ برنامه در سامانه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت توسط ۱۹۶ کاربر ثبت شده و دسته‌بندی این برنامه‌ها در شش قالب صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: رونمایی از کتاب‌های دفاع مقدس، جلسات نقد کتب دفاع مقدس، تجهیز کتابخانه‌ها به کتب، نشست‌های کتابخوانی پیرامون موضوعات دفاع مقدس، اهدای کتاب به مخاطبان، تولید و انتشار کتب صوتی و نمایشگاه کتاب دفاع مقدس اجرا خواهند شد.

ذوالفقاری اضافه کرد: یادواره شهدای اقشار و یادواره شهدای «آبروی محله» در پایگاه‌های بسیج، همایش‌های تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مهمانی لاله‌ها و رژه مقتدرانه نیرو‌های مسلح از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری به شمار می‌آیند.

وی افزود: تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی، تبلیغات محیطی، تولید و انتشار محتوای دفاع مقدس در فضای مجازی، مسابقات ورزشی، پیاده‌روی خانوادگی و سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در میعادگاه‌های نماز جمعه قبل از خطبه‌های نماز، از جمله این برنامه‌ها هستند.

ذوالفقاری گفت: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان حدود ۸۵ درصد پیشرفت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار