معاون استاندار خراسان جنوبی:

تهاجم در برابر تهدیدات جدی، الزامی است

طالبی تهاجم در برابر تهدیدات جدی را الزامی دانست.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شورای جنگ نرم فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی که با موضوع مناسبت‌های پیش رو از جمله بازگشایی مدارس، هفته دفاع مقدس و هفته فراجا برگزار شد گفت: در برابر تهدیدات جدی باید تهاجم کنیم نه اینکه در موضع پدافند قرار گیریم.

او افزود: تدابیر در جنگ نرم خیلی مهم است و تماس مسئولان از جمله رئیس جمهور با خانواده مرحومه مهسا امینی از آن جمله است.

طالبی بیان کرد: در همه حوادث آنچه اهمیت دارد، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در بعضی از جا‌ها باید خودمان را هزینه کنیم تا نظام آسیب نبیند.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ترفند‌های مختلف قصد ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته و دشمنی معاندان تمام نشدنی است.

او تصریح کرد: دشمن در دهه اول انقلاب اسلامی جنگ‌های سخت نظیر جنگ‌های قومی و قبیله‌ای در اقصی نقاط کشور و جنگ هشت ساله را علیه ملت سرافراز ایران اسلامی به راه انداخت.

طالبی ادامه داد: دشمن پس از به نتیجه نرسیدن در جنگ سخت، با جنگ نرم که جنگی خزنده است اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شروع سال تحصیلی افزود: همه ما باید در فضایی هم‌افزا در جهت رفع نیاز‌های آموزش و پرورش از جمله کمبود معلم و سرویس مدارس تلاش کنیم.

او گفت: هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند؛ لذا دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده باید در خصوص تهیه لوازم‌التحریر، کیف و سایر نیازمندی‌ها برای دانش‌آموزان نیازمند همپوشانی داشته باشند تا عدالت در این زمینه برقرار شود.

طالبی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ادامه داد: اقتدار نیرو‌های مسلح باید به بهترین نحو ممکن اطلاع‌رسانی شود لذا تدابیر لازم در زمینه اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس صورت گیرد.

این نشست با حضور رئیس کل دادگستری، فرمانده انتظامی استان و جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.