بصیرت راه برون رفت از مشکلات و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:امروز برای برون رفت از مشکلات و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان به بصیرت نیاز داریم.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تاکیدات خداوند در قرآن کریم مبنی بر اهمیت علم‌آموزی، گفت : اگر امروز ایران اسلامی در قله اقتدار قرار گرفته و دنیا به آن توجه دارد، این اقتدار در سایه بصیرت و علم‌آموزی بدست آمده است.

آیت‌الله علما با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک پیرمرد ۸۰ ساله بود که بر مبنای بصیرت بدست آمده از تعالیم اسلامی توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند و شرق و غرب را به زانو درآورد، ادامه داد: امروز هم در سایه بصیرت مقام معظم رهبری و تعالیم دین اسلام، دنیا روی ما حساب کرده و مواضع مقام معظم رهبری را پیگیری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: همین که رئیس جمهور ما در سازمان ملل عکس حاج قاسم سلیمانی را بلند کرده و خواهان محاکمه ترامپ می‌شود، نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد.

آیت‌الله علما با بیان اینکه در طول سال‌های دفاع مقدس به پشتوانه اسلام توانستیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، گفت: در دوران دفاع مقدس کشور‌های زیادی رژیم بعث عراق را یاری می‌کردند، اما به پشتوانه اسلام توانستیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

آیت‌الله علما با بیان اینکه امروز برای برون رفت از مشکلات و ایستادگی در برابر دشمنان به بصیرت نیاز داریم، گفت: این ماجرا‌هایی که این روز‌ها در کشور اتفاق افتاد، بخاطر بی‌بصیرتی و نداشتن بینش برخی‌ها بود.

وی با بیان اینکه باید قرآن را در جامعه پیاده کنیم، گفت: قرآن را نباید در جلد و طاقچه‌ها نگه داریم، بلکه باید از آن درس زندگی کردن بگیریم و سعی کنیم خود را بر مبنای آموزه‌های این کتاب آسمانی تربیت کنیم.

آیت‌الله علما از دانش‌آموزان به عنوان مسئولین و مدیران فردای کشور یاد کرد و افزود: از دانش آموزان می‌خواهم تا با تلاش و کوشش، خوب درس بخوانند و خوب یاد بگیرند و به بصیرت برسند و آینده خوبی برای کشور بسازند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.