کشف یک هزار و ۷۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

امسال با اجرای طرح‌های مختلف از سوی پلیس یک هزار و ۷۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در استان چهارمحال و بختیاری کشف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با اجرای طرح‌های مختلف از سوی پلیس یک هزار و ۷۱۷ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف شد و ۳۰۰ معتاد متجاهر در غالب اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر دستگیر شدند.

سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: در نیمه نخست امسال مجموع کشفیات مواد مخدر استان یک هزار و ۷۱۷ کیلوگرم بود که از میزان یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم آن تریاک، ۶ کیلوگرم شیشه و هروئین و مابقی سایر مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: در این مدت جمع دستگیری‌های مرتبط با توزیع مواد مخدر در سطح استان ۹۶۳ نفر بود که ۵۶۴ مورد خرده فروش مواد مخدر است.

امان‌اللهی ادامه داد: ۳۰۰ معتاد در غالب اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از ابتدای امسال در سطح استان دستگیر و جمع‌آوری شدند و از آغاز اجرای این طرح که از دی‌ماه پارسال آغاز شد تاکنون در مجموع ۴۶۰ نفر از معتادان در سطح استان جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: اقدامات نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در راستای مبارزه با مواد مخدر، این استان را به استانی پرخطر برای قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل کرده است و باند‌های بزرگ مواد مخدر از ورود به این استان اجتناب می‌کنند و از این رو قیمت مواد مخدر در ماه‌های اخیر رشد چشمگیری در استان داشته است.

وی تصریح کرد: موافقت نیروی انتظامی برای ایجاد مرکز گشت و بازرسی مواد مخدر در منطقه "کُردشامی" شهرستان بروجن اخذ شده است و در صورت رفع مشکل مالکیت زمین در آن منطقه، این مرکز با ۶ میلیارد تومان اعتبارات ملی و سه میلیارد تومان اعتبارات استانی احداث خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار