قدردانی فرمانده سپاه نینوا و فرمانده انتظامی گلستان از مردم برای محکومیت اغتشاشات اخیر

فرمانده سپاه نینوا و فرمانده انتظامی گلستان از حضور مردم همیشه در صحنه و با بصیرت استان در محکومیت اغتشاشات اخیر با صدور پیامی تقدیر کردند.

در متن پیام تقدیر سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا و سردار دادگر فرمانده نیروی انتظامی گلستان از مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر آمده است: در شرایطی که ایران اسلامی با رقم زدن حماسه میلیونی اربعین حسینی به استقبال چهل و دومین سالروز دفاع مقدس می‌رفت، دشمنان این آب و خاک بدنبال این بودند تا با بهانه‌ای واهی کام مردم بصیر و ولایتمدار ما را تلخ کنند.

تجمع غیرقانونی، توهین به ساحت مقدس قرآن کریم، آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تخریب اموال عمومی کار اغتشاشگران است و مردم انقلابی ما هیچگاه دست به چنین اقداماتی نزده اند، پلیس و نهاد‌های امنیتی را خادم خود می‌دانند و حامی آن‌ها هستند و به خوبی خط خود را از برهم زنندگان امنیت جامعه جدا کرده اند.

نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران هم به خوبی نشان داده اند امنیت و آسایش مردم خط قرمز آنهاست و هرکس بخواهد آرامش مردم را خدشه دار کند با مشت آهنین سربازان انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.

بر خود وظیفه می‌دانیم از حضور بموقع و بهنگام مردم ولایتمدار و شهید پرور استان گلستان در محکومیت اقدامات مخلان امنیت و اعلام انزجار و بیزاری از اغتشاشگران تقدیر و تشکر کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار