کمبود شیر خشک رژیمی، تهدیدی برای سلامتی نوزادان

کمبود شیرخشک رژیمی کومیداژن برای نوزادان در هلال احمر موجب نگرانی والدین شده است.

یکی از اصلی‌ترین منبع غذایی برای نوزادان شیر مادر است و هیچ منبع غذایی نمی‌تواند جای آن را پر کند. اما در این بین نوزادانی هستند که به دلایل مختلف قادر به تغذیه با شیر مادر نیستند و تنها راه تغذیه آنها شیرخشک‌های رژیمی است.اما موضوعی که والدین را نگران کرده کمبود این ماده غذایی برای نوزادان است.

ماجرا از این قرار است که برخی از نوزادانی که تغذیه آن‌ها از راه شیر خشک رژیمی کومیداژن است، والدینی که برای تهیه این ماده غذایی به هلال احمر مراجعه کردند،  با کمبود آن مواجه شدند. این موضوع موجب نگرانی والدین شد و پیامی ارسال کردند که مشاهده می‌کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار

باسلام من فرزند آلرژیک دارم که تغذیه آن فقط شیرخشک رژیمی کومیداژن از هلال احمر است. این شیر خشک در جای دیگری یافت نمی‌شود و قابل اعتماد نیست. با هلال احمر شهرستان کرج تماس گرفتم می‌گویند تاریخ جدید این شیر خشک هنوز توزیع نشده و فقط تاریخ قدیمی که اعتبارش تا نوزدهم آبان ماه است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید ما والدین نگران این موضوع هستیم. از شما خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۲۹ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
با سلام فرزند بنده نیز مشکل مشابه داره و متاسفانه نگرانی ما کماکان در توزیع تاریخ جدید این شیر خشک در استان کرج ادامه دارد. ممنون میشم پیگیری کنید.
آخرین اخبار