هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

نساجی ۴ - نفت مسجد سلیمان صفر/توفان شاگردان مطهری در قائمشهر

در آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم های نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان مقابل هم قرار گرفتند که نساجی با سه گل پیروز شد.

تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان رفت و موفق شد با سه گل این تیم را شکست دهد.

ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر /  بدون تماشاگر 
گروه داوری: مرتضی منصوریان / کمک ها: یعقوب سخندان – یوسف مغروری؛ داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، سعید غلامعلی بیگی، علی شجاعی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری (۷۸- مسعود شجاعی)، صابر حردانی، فرزاد زامهران، آدامانیان (۷۳- محمد شریفی)، کریم اسلامی (۷۸- عرفان گل محمدی).
سرمربی: حمید مطهری

ترکیب نفت مسجدسلیمان:
سعید جلالی راد، مسلم مجدمی (۴۵- امیرحسین کریمی)، علیرضا دغاغله، مجتبی مقتدایی (۷۳- محمود صالحی)، عقیل کعبی، رضا دهقانی (۶۶- علی کیانی فر)، پیمان رنجبری، سامان نریمان جهان (۶۶- محمد خرم الحسینی)، حسین شنانی (۶۶- پیمان میری)، علی عبدالله زاده، اسماعیل بابایی
سرمربی: محمدرضا مهاجری

شرج گلها:

 (دقیقه ۲: ایوب کلانتری): ارسال کرنر علی شجاعی به روی دروازه، با ضربه سر ایوب کلانتری همراه شد و توپ به گوشه دروازه رفت تا میزبان خیلی زود به گل نخست بازی دست پیدا کند.

(دقیقه ۶۴: حامد شیری): بعد از اعلام پنالتی از سمت داور ایوب کلانتری توپ را به حامد شیری پنالتی زن اول تیم تقدیم کرد و او با یک شوت پر قدرت دروازه حریف را باز کرد.

(دقیقه ۷۲: فرزاد زامهران): آدامانیان کعبی را از پیش رو برداشت و پاس این بازیکن در محوطه جریمه به زامهران رسید و او با یک بغل پا فنی دروازه حریف را باز کرد.

(۸۳: محمد شریفی): ارسال کرنر از علی شجاعی بهع ابراهیمی رسید که توپ او روی تیر دوم رفت و توپ مسعود شجاعی به شریفی رسید که این بازیکن با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.

نساجی با این پیروزی ۹ امتیازی شد و موقتا و تا قبل از بازی‌های دیگر این هفته، از رتبه یازدهم به رتبه چهارم رسید. شاگردان مهاجری هم با هشت امتیاز هشتمند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار