شاهین فر:

قریب به ۴۴ هزارنفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۴۳ هزار و ۹۸۲ زنجانی در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

سعید شاهین‌فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تأیید اولیه و نهایی ۴ هزار و ۱۵۸نفر پذیرفته شده است، گفت: از این تعداد هزار و  ۲۵۰ نفر انصرافی بود و به  هزار و ۹۹۴ نفر نیز تخصیص پروژه داشتیم.

او با بیان اینکه در برش کشوری و استانی بیش از ۹۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند، ادامه داد: از این تعداد بیش از ۳۱ هزار متقاضی، شرایط اولیه را دارا بودند  و تعداد واحد‌های آماده‌سازی شده برای ۱۹ هزار و ۷۰۱ نفر نیز تاکنون محقق شده است. 

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به وجود ۶ هزار و۴۶  واحد دارای پروانه در کشور، افزود: در حال حاضر ۷ هزار  متقاضی پالایش شده داریم.

شاهین فر در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت مسکن‌های استیجاری در سال ۱۳۹۵، گفت: ۵۲ واحد خرم‌دره با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در شش بلوک و مسکن ۷۲ واحدی خرم‌دره با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با ۸ بلوک در زمینی به مساحت ۸هزار و ۵۳۶ مترمربع در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین با اشاره به پروژه مسکن ۱۶ واحدی صائین‌قلعه با مساحت ۲۱۵۴ مترمربع با پیشرفت ۹۰ درصدی، ادامه داد: پروژه ۳۲ واحدی در این شهرستان با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

او با اشاره به پروژه ۲۰۰ واحدی آب‌بر با تعداد ۲۵ بلوک، گفت: متولی این مسکن بنیاد مسکن طارم بوده و تاکنون ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.