حجت الاسلام جباری:

شورعاطفه‌ها در ۸۵۰ مدرسه استان زنجان برگزار شد

معاون فرهنگی کمیته امداداستان زنجان گفت:مرحله دوم پویش شورعاطفه هاروزدوشنبه۱۱مهرماه باهمکاری آموزش وپرورش در ۸۵۰ مدرسه ومرکز آموزشی برگزار‎شد.

حجت‌الاسلام احمد جباری معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس پویش ملی شور عاطفه‌ها در راستای ترویج فرهنگ انفاق و احسان برای کمک به علم‌آموزی فرزندان تحت حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.

او  با اشاره به اینکه برگزاری پویش ملی شور عاطفه‎‌ها از ۱۵ مرداد آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد، افزود: با همکاری آموزش و پرورش روز دوشنبه ۱۱ مهرماه نیز جشن عاطفه‌ها در ۸۵۰ مدرسه و مرکز آموزشی برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: پس از جمع آوری کمک‌های دانش‌آموزان، این مبالغ از طریق انجمن اولیاء و مربیان هر مدرسه در میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

جباری افزود: نیکوکاران و خیرین  می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر اداره کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری و مدارس تحویل دهند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: به منظور مشارکت غیر حضوری در این پویش خیرین نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند با شماره گیری کد دستوری# ۱ * ۰۲۴* *۸۸۷۷ و یا با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.