شهروند خبرنگار کرمان؛

آسفالت سنگلاخی و تخریب پل مشکل این روز‌های بخش نوق + فیلم

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از تخریب پل ارتباطی و آسفالت فرسوده در بخش نوق شهرستان رفسنجان گلایه کرده است.

مدتی است که پل ارتباطی در بخش نوق شهرستان رفسنجان استان کرمان به دلیل سیل اخیر خراب شده و تردد را برای اهالی این منطقه دشوار کرده است. مشکل دیگری که اهالی این روستا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، این است که با وجود اینکه این جاده روستا‌های بسیاری را به هم متصل می‌کند و محل تردد سرویس‌های فرهنگیان مدارس است، اما از آسفالت مناسبی برخوردار نیست و هیچ اقدامی به منظور مرمت و بازسازی آن صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام و احترام ما ساکن بخش نوق شهرستان رفسنجان استان کرمان هستیم. از منطقه‌ای که قطب کشاورزی طلای سبز (پسته) است با شما تماس می‌گیرم. این بخش جمعیتی بالغ بر ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر دارد که متاسفانه چند سالی است که مورد کم لطفی وبی مهری مسئولان قرار گرفته است. جاده‌ای که تقریبا روستا را به وصل می‌کند. عده‌ای از هم وطنان در این جاده جان خود را از دست دادند. در سیل اخیر که نزدیک به چند ماه از آن می‌گذرد یک پل ارتباطی فرو ریخته و بعد از گذشت چند ماه از این واقعه هیچ ترتیب اثری برای آن داده نشده است.

از این راه هر روز سرویس‌های مدارس فرهنگیان وسایل شخصی بسیار زیادی باید بگذرد و هیچ اقدام و خبری از تعمیر این قسمت نیست. این فقط قسمتی از این جاده هست بقیه جاده قسمت‌هایی زیادی از خط کشی وسط جاده سال‌ها است که محو شده و کسی جوابگو نیست. خواهش می کنم عاجزانه پیگیر باشید بلکه به گوش مسئولین برسد. نزدیک به ۱۵ الی ۲۰سالی است که قول تعمیر ودوبانده شدن جاده را دادند. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

منبع شهروند خبرنگار - کرمان


بیشتر بخوانید:

خسارت‌های به جا مانده از سیل در روستای کله سرا + فیلم


 
 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار