رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد گفت: اجاره هرگونه منزل شخصی به مسافران برای اقامت ممنوع بوده و در صورت مشاهده، پلمب خواهد شد.

ناصر صدفی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد با اشاره به تداوم برخورد با فعالیت غیرمجاز سوئیت‌های پذیرش مسافر در مهاباد افزود: هیچ گونه مجوزی مبنی بر اجاره منازل مسکونی به مسافران وجود ندارد و افرادی که به هر بهانه منازل را در اختیار مسافران قرار دهند، تخلف کرده و با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

صدفی اضافه کرد: افرادی در سطح شهر شناسایی شده که بالای ۱۰ منزل را با مبالغ کم در اختیار گرفته و آن را برای اقامت شبانه در اختیار مسافران و مشتریان قرار داده که به طور قطع این منازل رصد و پیگیری خواهند شد.

به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد، با توجه به اینکه فعالیت این منازل خالی در این شهرستان موجب بروز برخی مشکلات بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی در حوزه گردشگری شده و در برخی موارد هم کمبود خانه‌های استیجاری برای شهروندان ایجاد کرده که براین اساس برخورد با آن‌ها در دستور کار ویژه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.