مارین لوپن: تحریم‌های اروپا علیه روسیه، مجازات فرانسوی هاست

رهبر حزب تجمع ملی فرانسه تحریم‌های اعمالی اتحادیه اروپا علیه روسیه را به ضرر مردم کشورش خواند.

مارین لوپن رهبر تشکل «تجمع ملی» در پارلمان فرانسه گفت تحریم‌هایی که اتحادیه اروپا اعمال کرده، تأثیری بر روسیه ندارد؛ بلکه مجازات فرانسوی‌ها به شمار می‌رود.

مارین لوپن در مصاحبه‌ای که از سوی شبکه «BFMTV» فرانسه امروز (سه شنبه) پخش شد، گفت: «تحریم‌ها نه تنها کار نمی‌کنند، بلکه نتایج معکوس نیز دارند.» او در ادامه گفت: در واقع نتیجه این تحریم ها، درآمد‌های صادرات نفت روسیه را به میزان ۴۰ میلیارد یورو افزایش داده است.

او در ادامه افزود: «این تحریم ها، فرانسوی‌هایی را که هم اکنون با زمستانی سخت روبرو هستند و شاید در سال ۲۰۲۳ سخت‌تر نیز شود، مجازات می‌کند.» وی گفت مسئولیت این مسأله به دوش کسانی است که تصمیم‌های مرتبط با این را گرفته اند. او همچنین این اقدامات را غیرکارشناسی شده خواند.

گفتنی است پیش از این آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که قاره اروپا زمستان امسال با «خطر بی سابقه» کمبود منابع گاز طبیعی روبروست. آژانس بین المللی انرژی مستقر در پاریس همچنین در گزارش سه ماهه خود که روز دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در صورت قطع کامل صادرات گاز روسیه در بحبوحه جنگ در اوکراین باید مصرف گاز خود را در فصل زمستان ۱۳ درصد کاهش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
احمق هایی در اروپا حاکم هستند که نپرس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۳ مهر ۱۴۰۱
هنوز مونده زمستون چه خواهد شد
آخرین اخبار