مجلس شورای اسلامی پشتیبان فراجا

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه گفت: مجلس شورای اسلامی با جدیت پشتیبان فراجا است.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان طبس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: پیرامون اتفاقات و حرکات هنجار شکنی اخیر هیچ کس نمی‌تواند بی تفاوت باشد.

او افزود: مجلس شورای اسلامی با جدیت پشتیبان فراجا است و به این منظور دو لایحه با قید فوریت در مجلس برای حمایت از مجموعه نیروی انتظامی در حال بررسی است که به زودی شاهد تحولی در مجموعه مقتدر نیروی انتظامی خواهیم بود.

سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان فردوس نیز در این دیدار گفت: اولین و مهمترین دغدغه پلیس، تأمین امنیت جامعه است.

او از پیگیری و مساعدت حجت الاسلام نصیرایی برای تخصیص اعتبارات ۲۷ دوربین نظارتی نصب شده در سطح شهرستان که به برقراری امنیت کمک شایانی می‌کند تقدیر و تشکر کرد.

پیگیری تخصیص اعتبارات ساخت دانشکده پیراپزشکی فردوس

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه همچنین در دیدار با امام جمعه فردوس گفت: پیگیر تخصیص اعتبارات مصوب شده در بودجه دانشکده پیراپزشکی فردوس هستیم تا این طرح مهم به موقع کلنگ زنی شود.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه فردوس نیز در این دیدار گفت: برخی از نارضایتی‌های مردم ریشه در مشکلاتی دارد که ممکن است با یک پیگیری ساده حل شود که لازمه این کار ابتدا گفتگوی چهره به چهره مردم با مسئولان و سپس پیگیری و نظارت مستمر بر عملکرد مدیران و مسئولان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.