دانش‌آموزان چهارمحال‌و‌بختیاری آغاز هفته فراجا را گرامی داشتند

دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در آیینی به صورت نمادین آغاز هفته فراجا را گرامی داشتند.

آیین نمادین استانی گرامیداشت هفته فراجا با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری و فرمانده و معاونین انتظامی استان در دبستان دخترانه حضرت زهرا (س) ناحیه یک شهرستان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان مدیرکل این دستگاه گفت: همگی ما دست‌بوس سبزپوشان نظام اسلامی و قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان هستیم.


بیشتر بخوانید


وی خطاب به خانواده شهید مدافع امنیت گروهبان یکم مرتضی کریم زاده که ۱۹ تیرماه امسال در درگیری مسلحانه با اشرار به شهادت رسید، افزود: این شهید به علت تامین امنیت مردم استان، جان خود را از دست داد، اما ما معتقدیم همانگونه که در قرآن آمده است شهدا تا ابد زنده‌اند.

سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان با اشاره به نقش پلیس در جامعه، اضافه کرد: پلیس در تمامی اوقات سال و شبانه‌روز از وقت تفریح خود برای امنیت و آرامش جامعه می‌گذرند.

وی اظهار داشت: همه تلاش ما این است که مردم با خیال راحت و در امنیت به کار و تلاش بپردازند.

امان‌اللهی با اشاره به شهادت پنج تن از نیرو‌های انتظامی استان طی دو سال گذشته و ضمن قدردانی از حضور خانواده شهید گروهبان یکم مرتضی کریم‌زاده در این آیین، گفت: او یکی از بهترین و مودب‌ترین جوانان استان بود که سه روز قبل از جشن عقدش در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

وی به وضعیت این‌روز‌های کشور نیز اشاره کرد و بیان داشت: افراد ناآگاه تحت تاثیر دشمنان در پی تضعیف فرماندهی انتظامی و حمله به نیرو‌های خدوم ما هستند، اما باید خطاب به آنان بگوییم که مطمئن باشید نیرو‌های انتظامی تا پای جان برای امنیت و آرامش و خوشی هم‌میهنان خود ایستاده‌اند.

گفتنی است؛ اجرای سرود همگانی سلام فرمانده، شعرخوانی از سوی اولیا و دانش‌آموزان در تجلیل از نیرو‌های انتظامی، تقدیر از فرمانده و معاونین انتظامی استان از سوی دانش‌آموزان و اهدای لوح تقدیر به خانواده شهید مرتضی کریم‌زاده و سرهنگ عسگری از جانبازان امنیت استان از بخش‌های برگزاری این آیین بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.