در حوزه اداره کل راه آهن شرق رخ داد

جابجایی بیش از ۱۹۵ هزار مسافر به وسیله قطار

سرپرست اداره کل راه آهن شرق از جابجایی بیش از ۱۹۵ هزار مسافر به وسیله قطار از ابتدای امسال تاکنون در این اداره کل خبر داد.

حکامی قاسمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۵ هزار و ۳۷۲ نفر به وسیله قطار در این اداره کل جابجا شده اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۱۰۲ هزار و ۸۸۴ نفر جابجا شده اند ۹۰ درصد افزایش دارد.

او افزود: ۹ رام قطار مسافری کرمان – مشهد، بندرعباس – مشهد، یزد – مشهد، شیراز – مشهد، طبس – تهران و خواف – تهران در این محور به مردم مشغول خدمت رسانی هستند.

حکامی قاسمی بیان کرد: هم اکنون میزان سهمیه اختصاص یافته به این اداره کل از قطار‌های کمربندی و عبوری بر اساس سهمیه این اداره کل، ۲۰۴ صندلی به صورت رفت و برگشت است که امکان جابه‌جایی مسافران از تمامی شهر‌های خراسان جنوبی نیز وجود دارد و هم استانی‌ها می‌توانند با خودرو به طبس مراجعه کنند و با پارک خودرو در پارکینگ‌های موجود ادامه سفر خود را با قطار انجام دهند.

سرپرست اداره کل راه آهن شرق با بیان اینکه قطار‌های باکیفیت مناسب و بالا در این محور تردد کرده و مسافران را جابه‌جا می‌کنند گفت: هم اکنون دفاتر فروش بلیت‌های قطار در بیشتر شهر‌ها فعال است که امکان افزایش نیز وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.