بازدید آیت الله اعرافی از ناو شهید سلیمانی در نیروی دریایی سپاه

مدیر حوزه‌های علمیه کشور امروز از ناو شهید سلیمانی در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه بازدید و با سردار تنگسیری و دیگر فرماندهان به گفتگو پرداخت.

آیت الله اعرافی در این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ندسا نیز او را همراهی می‌کردند، گفت: اقتدار و قدرت روزافزون سپاه در عرصه‌های مختلف و نیز ارتقای توان همه‌جانبه نیرو‌های مسلح کشورمان در ابعاد متنوع، سبب رشد بازدارندگی کشورمان شده است.

او با بیان این که برکات انقلاب اسلامی برای ملت ایران و امت اسلام فراوان بوده است و یکی از برکات آن پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های فناوری علمی و به ویژه در حوزه‌های دفاعی و نظامی و امنیتی است، گفت: سه اصل مقاومت، فناوری و ابتکار در پیشبرد اهداف نظام در امر تولید و رشد علمی بسیار حائز اهمیت است و افتخار می‌کنیم که نیروی قدرتمند امروز برآمده از تفکر خودکفایی و رفع وابستگی بدست آمده است.

این عضو شورای نگهبان با اشاره به ضرورت آشناسازی نسل جوان جامعه امروز با این افتخارات به منظور تقویت غرور ملی،گفت: آنچه که سپاه بدان دست یافته مایه عزت کشور و در خدمت ملت بزرگ ایران است و از طرف حوزه علمیه واقعاً از نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی دریایی عزیز سپاه و همه جوانان و فعالان در این عرصه تقدیر و تشکر می‌کنم.

 شناور شهید سلیمانی از نوع شناور‌های آلومنیومی با ۶۷ متر طول و ۶۰۰ تُن وزن با بدنه ضدرادار است که با متد‌های روز صنایع کشتی سازی نظامی دنیا ساخته شده و دست سپاه را برای حضور در آب‌های دور و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی بیش از گذشته فراهم می‌کند. شمار خطوط شکسته پرشمار در طراحی بدنه این شناور با هدف کاهش مقطع راداری این شناور و شناساگریزی آن انجام گرفته است که در نوع خود کم‌نظیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.