حسرت شکار بر دل ۱۸ متخلف

ماموران محیط زیست ۱۸ متخلف شکار و صید را در مازندران دستگیر کردند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهر‌های آمل، بابل، قائم شهر و کیاسر ۱۸ متخلف شکار و صید را به همراه ۱۶ قبضه سلاح شکاری، لاشه هفت قطعه پرنده، یک سرجوجه تیغی، مقداری گوشت خوک و ۲۶ قطعه ماهی دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی (منطقه شالیزاری دابودشت، اندوار و گرمرود) از شش شکارچی غیرمجاز و یک صیاد متخلف ۵ قبضه سلاح شکاری، یک سرجوجه تیغی، مقداری گوشت خوک، لاشه۲ قطعه کبک،۴ رشته دام هوایی و ۱رشته دام ماهیگیری کشف و ضبط کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی شکارچیان غیرمجاز به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری و لاشه ۴ قطعه پرنده دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قائم شهر حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۵ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

در کیاسر ماموران یگان حفاظت پارک ملی حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع یک شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری، لاشه یک طاقه قرقاول ماده و یک رشته تور ماهیگیری دستگیر کردند.

متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.