۱۵ طرح بنیاد مسکن در روستا‌های استان سمنان بهره‌برداری شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: ١۵ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد تومان در روستا‌های این استان به بهره‌برداری رسید.

علیرضا فلاحی اعلام کرد: فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقدام‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهاست که سبب بهبود مسکن روستاییان و خدمات زیست محیطی در روستا‌ها شده است.

وی ادامه داد: از محل اعتبارات سال ١۴٠٠ اجرای بهسازی و اصلاح معابر در ٢٠۵ روستای استان با اعتبار افزون بر ١١۴ میلیارد تومان انجام و عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان اظهار داشت: جدول‌گذاری، آسفالت، خیابان‌سازی، سنگفرش، دیوار سنگی از جمله طرح‌های عمرانی بهره‌برداری شده به مناسبت روز ملی روستا و عشایر است.

وی اضافه کرد: طرح‌های عمرانی در روستا‌های داور آباد در شهرستان آرادان، حسن آباد، صیدآباد و قوشه در شهرستان دامغان، کرک در شهرستان گرمسار، خیج، علی آباد بسطام، قهج سفلی، میان آباد در شهرستان شاهرود، کولیم، کاورد، لرد در شهرستان مهدیشهر و چاه شیرین، محمد آباد پل ابریشم در شهرستان میامی به انجام رسیده است.

فلاحتی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح هادی در روستا‌ها ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم‌انداز آتی نقاط روستایی است، بیان کرد: اجرای طرح‌های عمرانی مانند طرح هادی گامی مهم برای ارتقای جایگاه و منزلت روستاییان است و زمینه توسعه مناطق روستایی و ارتقا کیفیت زندگی در سکونتگاه‌های روستایی را فراهم می‌کند، از این‌رو اجرای این اقدام‌ها از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار