مراسم ۱۳ آبان به نماز جمعه متصل می‌شود

در جلسه هماهنگی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان مرکزی در خصوص نحوه برگزاری برنامه‌های این روز تبادل نظر شد.

حجت الاسلام خلیلی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه جلسه هماهنگی یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: این مراسم به برپایی نماز دشمن شکن جمعه در سراسر استان متصل خواهد بود.

حجت الاسلام خلیلی افزود: در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری برنامه‌های این روز بحث و تبادل نظرو برحضور حداکثری اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان تاکید شد و اینکه برنامه بصورت تجمع و یا راهپیمایی برگزار شود در جلسات بعدی اعلام خواهد شد.

او اضافه کرد: باتوجه به اینکه ۱۳ آبان امسال با روز جمعه مصادف شده است می‌طلبد مانند مناسبت‌های دیگر همه اقشار مختلف پای کار بیایند و خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اعلام کنند و باحضور حداکثری مردم در مراسم این روز برگ زرین دیگری به افتخارات استان اضافه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: یکی از مصوبات مهم جلسه امروز این بود که تبیین و تحلیل ۱۳ آبان فقط مختص به این روز نباشد بلکه در طول هفته معلمان و کارشناسان و تحلیلگران سیاسی در مدارس و کلاس‌ها حضور پیدا کنند و موضوع را برای دانش آموزان تبیین و تحلیل کنند.

نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این نشست گفت: برنامه‌های روز ۱۳ آبان بایستی پُرشور و پُررنگ و دشمن شکن برگزار شود برای اینکه دشمنان همه توان خود را به کار گرفته‌اند و مردم باید بیش از پیش هوشیار و آگاه باشند.

نظری دانش آموزان را سرمایه انسانی و آینده سازان نظام دانست که با پای کار بودنشان این ۱۳ آبان به بهترین شکل برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.