۳۵۰ هزار مترمربع از خیابان‌های ارومیه آسفالت شد

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اجرای نهضت آسفالت ریزی معابر شهری، گفت: در نیمه اول سال‌جاری، ۳۵۰ هزار مترمربع از سطح خیابان‌های ارومیه روکش آسفالت یا لکه گیری شده است.

علی مصطفی زاده با اشاره به اینکه عمده آسفالت انجام شده در مناطق ۲ و سه شهرداری بوده است، اظهار کرد: حدود ۲۵۰ هزار مترمربع از آسفالت ریزی انجام شده در معابر مناطق کم برخوردار شهر صورت گرفته است.

وی همچنین به آسفالت معابر هسته مرکزی شهر نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه برخی از مناطق هسته مرکزی شهر بیش از ۲۵ سال است که آسفالت نشده بود که آسفالت این معابر در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: آسفالت خیابان کاشانی تا روگذر شهرچایی، میرداماد، محتشم و مولوی ۲ نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی در رابطه با آسفالت خیابان کاشانی ارومیه گفت: آسفالت این خیابان به زودی و پس از نصب جداول مخصوص تردد اتوبوس تندرو (بی آر تی) آغاز می‌شود.

مصطفی زاده با اشاره به نقش کیفیت آسفالت در تسریع در عبور و مرور و کاهش ترافیک، یادآور شد: مدیریت شهری در تلاش است تا شرایط سفر ایمن درون شهری را برای شهروندان فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.