حمله راکتی به نیروهای آمریکا در سوریه

تروریست‌های سنتکام از حمله راکتی به نیروهای آمریکایی در جنوب سوریه خبر دادند.

نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در غرب آسیا موسوم به «سنتکام» مدعی شدند نظامیان آمریکایی در منطقه «التنف» در جنوب سوریه مورد حمله راکتی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، راکت پرتاب‌شده در بیرون پایگاه آمریکا منفجر شد و هیچ نظامی آمریکایی یا نیرو‌های متحد واشنگتن در این حادثه کشته یا مجروح نشده‌اند.

سازمان تروریستی سنتکام همچنین با بیان این‌که در حال بررسی و تحقیق درباره این حمله است، اعلام کرد چند راکت دیگر در محل شلیک پیدا شده‌اند.

پیش از این خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داده بود وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که آمریکا باید فوراً نیرو‌های غیرقانونی خود را از خاک سوریه خارج کند و از حمایت از تروریست ها، مزدوران و شبه‌نظامیان جدایی طلب که برای تحقق اهداف و منافع محدود خود از آن‌ها استفاده می‌کند، دست بردارد.


بیشتر بخوانید:


در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است: سوریه حق خود برای دریافت غرامت از واشنگتن برای تمام غارت و خساراتی که در نتیجه آن ایجاد کرده را محفوظ می‌داند.

منابع محلی مستقر در شمال شرق سوریه روز گذشته (شنبه) اعلام کردند نظامیان آمریکایی ۵۰ تانکر دیگر از نفت سوریه را ربودند و بعد از عبور از گذرگاه غیر قانونی «المحمودیه» به پایگاه‌های نظامی آمریکا در شمال عراق منتقل کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۸ مهر ۱۴۰۱
این دزدان نفت را بیرون بیاندازید
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۲۰:۰۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
تمام اموال غارتی در سوریه را آتش بزنید. نفت گاز گندم.
Iran (Islamic Republic of)
نیروهای آمریکا جنایتکار در سوریه چه غلطی می کنند؟
۱۸:۳۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
نیروهای آمریکا جنایتکار در سوریه چه غلطی می کنند؟
Lithuania
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
مگه ایران مدعی مبارزه با توریست (تروریست) در سوریه و عراق و بقیه جاها نیست؟
و مگه سنتکام از نظر شما تروریست نیست؟
خب بمبارانشون کنید دیگه این تروریست ها رو.
نکنه از نظر شما اینها تروریست های خوب هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
که آمریکا باید فورا نیرو‌های غیرقانونی خود را از خاک سوریه خارج کند و از حمایت از تروریست ها، مزدوران و شبه نظامیان جدایی طلب که برای تحقق اهداف و منافع محدود خود از آن‌ها استفاده می‌کند، دست بردارد.
ادامه سیاست نفرت انگیز آمریکا مبنی بر سرقت نفت سوریه از مرز سوریه و عراق و انتقال آن به شمال عراق نشان دهنده سرقت و تلاش برای بازگشت به دوران کهنه استعمار است. سوریه ضمن یادآوری اینکه این اقدامات با قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل مغایرت دارد، از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهد که آن را محکوم کرده و برای پایان دادن به آن اقدام کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
باید گروههای مقاومت با هماهنگی و وحدت ریشه آمریکای خونخوار را در منطقه خشک کنند.به امید روزی که با بیرون کردن تروریستهای آمریکایی از منطقه مردم منطقه به آرامش برسند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۰۴ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا جنایتکار از سال 1393 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از داعش در سوریه وعراق حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
از حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه استقبال می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۳۱ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
چقدر خر شانس
آخرین اخبار